Powered by DXC Technology
  • Om TransformationTools
  • NO DK SE
  • Temaer
  • Manufacturing
  • Retail
Søk
    • Automasjon
    • Big Data & Analytics
    • Cloud
    • Endringsledelse
    • Internet of Things
    • IT-utvikling og løsninger
    • Persondata | GDPR
    • Sikkerhet
    Teknologi

    Nye teknologier leverer konkurransefortrinn

    Hvordan kan selskaper oppnå innovasjon med virtuell og utvidet virkelighet? Hvilken verdi kan droner tilføre? Og hva med kunstig intelligens? Få svarene her.

    CIO teknologi

    Nye teknologier enhver CIO bør kjenne til

    Hvilke nye teknologier bør enhver CIO kjenne til? Få svarene her.

    Teknologiens superhelte

    Kjenner du til teknologiens superhelter?

    Digitale plattformer bygges raskt ved hjelp av teknologiens superhelter. Hvem er de og hva slags superkrefter har de? Bli kjent med dem her.

    Les flere artikler om Automasjon
    Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations for Retail

    Styrk din detaljhandelsvirksomhet med AI i skyen

    Et modulbasert detaljhandelssystem for kunstig intelligens hjelper deg med å komme tettere på kundene, gir mye funksjonalitet utenfor boksen og oppdateres automatisk.

    Teknologi

    Nye teknologier leverer konkurransefortrinn

    Hvordan kan selskaper oppnå innovasjon med virtuell og utvidet virkelighet? Hvilken verdi kan droner tilføre? Og hva med kunstig intelligens? Få svarene her.

    AI

    Gartner spår fremtiden for AI-teknologier

    Gartner forutser 5 områder hvor bedriftsledere må utnytte kunstig intelligens strategisk for å få fart på digitale forretningsinitiativer.

    Les flere artikler om Big Data & Analytics
    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Cloud

    Skyen kommer til sin rett

    Skyen gir ny fleksibilitet til høyeffektive databehandlingsmiljøer.

    Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations for Retail

    Styrk din detaljhandelsvirksomhet med AI i skyen

    Et modulbasert detaljhandelssystem for kunstig intelligens hjelper deg med å komme tettere på kundene, gir mye funksjonalitet utenfor boksen og oppdateres automatisk.

    Les flere artikler om Cloud
    Cyber extortion

    Cyber-utpressingen kommer nærmere

    Kriminelle har fått mange nye muligheter til utpressing via nettet, fordi de digitale enhetene nå er en del av hverdagen vår. Hvilke mottiltak har bedriftene?

    CIO

    Kjære CIO: Hvorfor endringsagenter er dine viktigste medhjelpere

    Digitaliseringen handler først og fremst om å endre kulturer. Derfor må en CIO først og fremst alliere seg med endringsagenter.

    Digital mindset

    Ruste seg med riktig digital tankegang

    Det finnes ikke noe magisk kurs eller eksamen du kan ta som beviser at nå er du digital. Det handler om hvordan du forholder deg til det skiftende økonomiske og teknologiske landskapet.

    Les flere artikler om Endringsledelse
    Teknologi

    Nye teknologier leverer konkurransefortrinn

    Hvordan kan selskaper oppnå innovasjon med virtuell og utvidet virkelighet? Hvilken verdi kan droner tilføre? Og hva med kunstig intelligens? Få svarene her.

    CIO teknologi

    Nye teknologier enhver CIO bør kjenne til

    Hvilke nye teknologier bør enhver CIO kjenne til? Få svarene her.

    Teknologiens superhelte

    Kjenner du til teknologiens superhelter?

    Digitale plattformer bygges raskt ved hjelp av teknologiens superhelter. Hvem er de og hva slags superkrefter har de? Bli kjent med dem her.

    Les flere artikler om Internet of Things
    Cyber extortion

    Cyber-utpressingen kommer nærmere

    Kriminelle har fått mange nye muligheter til utpressing via nettet, fordi de digitale enhetene nå er en del av hverdagen vår. Hvilke mottiltak har bedriftene?

    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    CIO

    Kjære CIO: Hvorfor endringsagenter er dine viktigste medhjelpere

    Digitaliseringen handler først og fremst om å endre kulturer. Derfor må en CIO først og fremst alliere seg med endringsagenter.

    Les flere artikler om IT-utvikling og løsninger
    GDPR EU personvernlov Jan Sandtrø

    Hard Brexit gir GDPR-trøbbel

    Forlater England EU uten avtale, såkalt hard Brexit, kan man ikke lenger overføre personopplysninger til UK. Det får store konsekvenser for bedrifter med engelsk forretning. Her får du fem råd.

    Gartner Mike Harris ITxpo

    Gartner: De viktigste teknologitrendene for 2019

    Gartner har plukket ut de ti strategisk viktigste teknologitrendene for 2019. I den andre av to artikler får du de fem siste IT-trendene.

    Satya Nadella Microsoft Dynamics GDPR compliant

    Skyplattformer gir GDPR-frykt

    Microsoft understreker at Dynamics 365 vil følge EUs nye personvernforordning, GDPR.

    Les flere artikler om Persondata | GDPR
    Cyber extortion

    Cyber-utpressingen kommer nærmere

    Kriminelle har fått mange nye muligheter til utpressing via nettet, fordi de digitale enhetene nå er en del av hverdagen vår. Hvilke mottiltak har bedriftene?

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Blockchain

    Utarbeide en blokkjede-strategi for bedriften

    Bedrifter vurderer i større grad blokkjede-teknologi for å forbedre sikkerheten og åpenheten rundt transaksjoner, men det krever riktig strategi.

    Les flere artikler om Sikkerhet
    • Datadrevet produksjon
    • Digital omstilling
    • Prosessoptimering
    • Roboter
    • Supply Chain Management
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Business Central Finance & Operations

    ERP til produksjonen: Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics 365 Finance & Operations

    Hva er forskjellen på Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Finance & Operations? Hvordan kan de styrke produksjonen din? Få svarene her.

    Les flere artikler om Datadrevet produksjon
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Kontra-Industriell

    Kontra-Industriell Revolusjon

    Vi vitner en Kontra-Industriell revolusjon. Immateriell eiendom utgjør nå grunnlag for verdiskaping. Les mer om revolusjonens opprinnelse og konsekvenser her.

    Les flere artikler om Digital omstilling
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Business Central Finance & Operations

    ERP til produksjonen: Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics 365 Finance & Operations

    Hva er forskjellen på Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Finance & Operations? Hvordan kan de styrke produksjonen din? Få svarene her.

    Les flere artikler om Prosessoptimering
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Intelligent produktion

    Utfordringer med smart tilkoblet produksjon

    Omstilling fra et tradisjonelt samlebånd til smart tilkoblet produksjon er svære greier for en virksomhet. Her er noen av risikoene mange bedrifter møter når de prøver å gjennomføre dette.

    Les flere artikler om Roboter
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Business Central Finance & Operations

    ERP til produksjonen: Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics 365 Finance & Operations

    Hva er forskjellen på Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Finance & Operations? Hvordan kan de styrke produksjonen din? Få svarene her.

    Les flere artikler om Supply Chain Management
    • Omnichannel
    • Marketing
    • Enabling employees
    • E-commerce
    • Kundelojalitet
    • IT-utvikling og løsninger
    • Kundeopplevelse
    • Retailtrends
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    POS Clienteling

    Clienteling: hva det er, og hvorfor du trenger det i detaljhandelen

    Clienteling sørger for at den personlige kontakten er tilbake i butikkene. Det betyr at når kundene ønsker praktisk assistanse, kan medarbeiderne dine tilby det.

    Slik selger du til moderne forbrukere

    Slik selger du til moderne forbrukere

    Salget øker hvis du gir moderne forbrukere uavhengighet, mening og hjertelag. Se hva det betyr og hvordan du kan gi dem det.

    Les flere artikler om Omnichannel
    Retail

    Fremtiden til detaljhandel

    Hvilke endringer vil kreves av detaljhandelen fremover? Les her for en veiledning til moderne detaljhandel.

    WMS-platform retail

    5 tips: Slik velger du WMS-plattform for detaljhandelen

    Det kan være en lang og vanskelig prosess å velge og implementere riktig WMS-plattform for detaljhandelen. Her får du 5 tips til å treffe riktig.

    Marketing Dynamics 365

    Slik styrkes marketing din med Dynamics 365

    Tilpass markedsføringen! Dynamics 365 for Marketing er et effektivt verktøy som henter ut all bedriftens data og gir kundene en perfekt og personlig kundeopplevelse.

    Les flere artikler om Marketing
    SaaS

    Fem grunner til hvorfor enhver detaljhandler bør velge SaaS

    SaaS (Programvare som Tjeneste) tilbyr fordeler uten like for moderne detaljhandel. Her er fem gode grunner til hvorfor du bør innføre SaaS.

    Retail machine learning

    Teknologi-begrep enhver moderne detaljhandler bør kunne.

    Med nyskapende teknologi følger nye begreper. Her er en innføring i betydningen og bruksområdene til de mest sentrale begrepene du som detaljhandler bør kunne.

    POS Clienteling

    Clienteling: hva det er, og hvorfor du trenger det i detaljhandelen

    Clienteling sørger for at den personlige kontakten er tilbake i butikkene. Det betyr at når kundene ønsker praktisk assistanse, kan medarbeiderne dine tilby det.

    Les flere artikler om Enabling employees
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Retail machine learning

    Teknologi-begrep enhver moderne detaljhandler bør kunne.

    Med nyskapende teknologi følger nye begreper. Her er en innføring i betydningen og bruksområdene til de mest sentrale begrepene du som detaljhandler bør kunne.

    Les flere artikler om E-commerce
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Les flere artikler om Kundelojalitet
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Les flere artikler om IT-utvikling og løsninger
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Les flere artikler om Kundeopplevelse
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    SaaS

    Fem grunner til hvorfor enhver detaljhandler bør velge SaaS

    SaaS (Programvare som Tjeneste) tilbyr fordeler uten like for moderne detaljhandel. Her er fem gode grunner til hvorfor du bør innføre SaaS.

    Les flere artikler om Retailtrends
    • Temaer
      • Automasjon
      • Big Data & Analytics
      • Cloud
      • Endringsledelse
      • Internet of Things
      • IT-utvikling og løsninger
      • Persondata | GDPR
      • Sikkerhet
    • Manufacturing
      • Datadrevet produksjon
      • Digital omstilling
      • Prosessoptimering
      • Roboter
      • Supply Chain Management
    • Retail
      • Omnichannel
      • Marketing
      • Enabling employees
      • E-commerce
      • Kundelojalitet
      • IT-utvikling og løsninger
      • Kundeopplevelse
      • Retailtrends
      • Om TransformationTools
      • NO DK SE
      • TransformationTools - inspirasjon til digital transformasjon
      • Refresh Retail 2018: Søstrene Grene, Rice og BabySam gir bedre kundeopplevelse
      • 02. mars 2018
      • Omnichannel
      • E-commerce
      • Kundelojalitet
      • Kundeopplevelse
      • Retailtrends

      Bedre kundeopplevelse hos Søstrene Grene, Rice og BabySam

      Les om høydepunktene på Refresh Retail 2018

      Refresh Retail 2018

      Refresh Retail 2018 ga innblikk i hvordan blant andre Søstrene Grene, Rice og BabySam gir bedre kundeopplevelser. Foto: Colourbox

      Hanna Engström Hanna Engström
      Om Hanna Engström

      Hanna Engström er redaktør for TransformationTools. Hun følger med på IT-utviklingen i selskaper med spesiell interesse for retail. Kontakt Hanna for nyhetstips og redaksjonelt samarbeid.


      Hanna arbeider også som Marketing & Communications Specialist hos EG Sverige.
      Kontakt og følg Hanna Engström

      Kontakt og følg Hanna Engström

      • Email: haeng@eg.se

      Utvalgte artikler

      Skyskolen del 1: Tre grunner til at handelsbedrifter bør gå i skyen

      Av: Hanna Engström

      Skyskolen de 1

      Skyskolen del 3: Slik forbedrer du kundelojaliteten med bruk av skyen

      Av: Hanna Engström

      Skyskolen

      Hvordan påvirker GDPR retail

      Av: Hanna Engström

      GDPR og retail

      Se alle artikler av Hanna Engström

      Nå er det kundene som dirigerer butikkene – og ikke omvendt. Det mente mange av deltagerne under årets Refresh Retail 2018 i København.

      Les hvordan Søstrene Grene, Rice og BabySam jobber for å holde på kundene.

       

      Den krevende kunden er kommet for å bli

      Dagens forbrukere er mer krevende enn noen gang og de vet hva de vil ha. Samtidig blir det stadig vanskeligere å fange oppmerksomheten deres. Det stiller høyere krav enn noen gang fra butikkjedene.

      I dag gjør man grundige undersøkelser på nett før man handler. Ofte så grundige at kundene kan mer enn de butikkansatte, som da blir underlegne.

      I tillegg er dagens forbrukere utålmodige og de vil ha varene umiddelbart. Kan du ikke tilby riktig produkt til rett tid, er sjansen stor for at kunden i stedet går til en av dine konkurrenter.

      Dessuten øker ønsket om personifisering både når det gjelder skreddersydde produkter og tilbud basert på tidligere kjøp. Men det viktigste er kanskje å møte kundenes forventninger til å bli underholdt og få en god handleopplevelse.

      Det siste har den danske interiørkjeden Rice tatt kontroll over.

       

      Rice: Vår fornøyelsesverden skaper kundelojalitet og øker engasjementet

      Rice er først og fremst kjent for sitt utvalg av fargerikt kjøkkentøy laget av melamin. Konsernet har også bestemt seg for å bli forbundet med en minneverdig opplevelse, som får kundene til å komme tilbake.

      Derfor har Rice laget Riceteria, en fornøyelsesverden i Odense og Stuttgart, som er blitt svært populært. Markedsdirektør Dagmar Top Haustrup i Rice forteller om konseptet:

      – Tanken med Riceteria er å tilby hverdagsmat og gi kundene noe utover den tradisjonelle opplevelsen. Her kan man ta en kaffepause, holde barseltreff, trene eller høre på foredrag. Og selvsagt kan man kjøpe produkter fra Rice.

      Haustrup understreker at Riceteria er mer enn en butikk eller en kafé.

      – Det er en avslappende og underholdende møteplass som øker verdien for kundene. Vi gjør alt for at timene i butikken kan brukes optimalt, samt for å øke kundenes lojalitet og engasjement, fortsetter Haustrup.

      Rice har derfor jobbet med alle detaljer, fra personalet til lys- og lydkulisser. Riceteria er blitt en så stor suksess at konseptet skal få større plass u Rice-kjeden fremover.

       

      Nå kommer ny kassalov! Har du alt i orden? Les mer her.

       

      Søstrene Grene: Bruker sosiale medier for å beholde kundene

      Den danske design- og interiørkjeden Søstrene Grene ble etablert i 1973. Frem til i dag har man bare fysiske butikker, men for å fortsette å være relevante, har familieselskapet bestemt seg for å fornye seg.

      Derfor bruker Søstrene Grene Facebook, Instagram og YouTube som kanaler for kommunikasjon til kundene. Visjonen er å bli et selskap som kundene setter pris på å få informasjon fra. Det skal oppnås med ekte og ærlig informasjon.

      Kommunikasjonsdirektør Mads Jensen i Søstrene Grene legger vekt på å kommunisere på kundenes vilkår. Derfor satser Søstrene Grene på sosiale medier og har nå 1,5 millioner følgere på Facebook.

      Butikkjeden har også en YouTube-kanal som i hovedsak viser ting man kan lage selv. I tillegg har man invitert kundene inn i et nettsamfunn der de deler tips og triks med andre kunder. På toppen lager Søstrene Grene et inspirasjonsmagasin, som ikke er salgsfokusert.

      Jensen trekker frem at det er viktig å prioritere kundeengasjement om man skal oppnå gode resultater.

       

      BabySam: De digitale kanalene må bygge opp under de fysiske butikkene

      Den danske barne- og babybutikken BabySam er svært opptatt av omnikanal, med en sammensmelting av nettbutikk og fysiske butikker.

      Adm. direktør Kenneth Nørgaard i BabySam besøkte Refresh Retail for å snakke om konsernets omnikanalstrategi.

      BabySams målgruppe er generasjon Y, de som er født mellom 1981 og 1995. Gruppen kjennetegnes av å søke etter frihet og fleksibilitet. Og selv om gruppen er digital natives, foretrekke de å ta avgjørelser face to face. Derfor streber BabySam etter å gi en like god kundeopplevelse på nettet som i de fysiske butikkene.

      Nybakte foreldre er en liten målgruppe, som kjøper baby- og småbarnsutstyr bare noen få år. Denne forbrukergruppen har også stor makt på nettet og de deler villig vekk sine erfaringer – både de positive og negative. Og deres trofasthet kan ikke kjøpes, det gjelder å vinne den gjennom å bygge lojalitet og tillit.

      Derfor har BabySam satt kunden i sentrum og har satt opp fem punkter i kampen om å vinne kundene ved hjelp av en omnikanal-kundeopplevelse som begynner på nettet og ender i en fysisk butikk.

       

      1. Kundetilfredshet. Ingen kunder skal forlate BabySam misfornøyde. Butikkmedarbeiderne skal gjøre alt for å løse kundenes problemer uansett hva som kreves. Dette punktet gjennomsyrer alle butikker og alle ansatte.

      2. Trygghet. BabySam er overbevist om at trygge kunder handler mer og oftere. Derfor forteller kjeden om produktenes sikkerhet og har innført 365 dagers returrett.

      3. Kultur. Butikkmedarbeiderne skal brukes riktig. BabySam legger tilrette, stiller krav og feirer måloppnåelse. Alt for å skape en kultur som fremmer suksess.

      4. Produktkunnskap. BabySam skal være der når kundene ikke finner svar på nettet. De ansatte skal være mer rådgivere enn selgere.

      5. Butikkmiljø. BabySam vet at kundene ikke trenger å besøke en fysisk butikk om de ikke vil. Derfor satser kjeden på innbydende butikkmiljøer og hvilesoner med plass til for eksempel amming. Det øker handleopplevelsen og får kundene til å bli lenger.

       

      • Del

      Utnytt de digitale forretningsmulighetene

      Meld deg opp til våre nyheter fra DXC Technology, og få strategisk inspirasjon samt konkrete forslag til hvordan din virksomhet best utnytter de digitale mulighetene - direkte i din innboks.


      Hos DXC har vi spennende tilbud og nyheter om våre produkter, løsninger og tjenester, som vi vil orientere deg om via e-mail. Vi bruker dine opplysninger til å forutsi hva du kan være interessert i. Vi behandler dine data med respekt, og du kan lese om vår databehandling på vår side om privatlivspolitikk.

       

      Når du forplikter deg til DXCs databehandling gir du samtidig DXC muligheten til å markedsføre skreddersydd innhold til deg. Databehandling gir DXC mulighet til å bruke dine opplysninger til å levere det mest relevante innholdet og opplevelser fra våre websider. Denne tillatelsen kan trekkes tilbake når som helst. For flere opplysninger om hvordan informasjonen brukes, se DXC's privatlivspolitikk.

       ERP Technology value matrix 2017
      Ny kassasystemlov trer i kraft 2019 Skatteetaten
      Artikkel

      Ny kassasystemlov: Skatteetaten vil kneble svart omsetning med IT

      Nå må butikkene bli klare for den nye kassasystemloven. Fra første januar 2019 skal alle kassasystemer følge den nye kassasystemloven som blant annet skal hindre svart omsetning....

      • Endringsledelse
      • IT-utvikling og løsninger
      • Retailtrends
      NRF Retail's Big Show 2018 EG Edward Bjurström
      Artikkel

      Rapport fra verdens største retailmesse: nå virkeliggjøres retailtrendene

      I år virkeliggjøres retailtrendene. Det er verdens største retailmesse oppsummert. Her får du rapporten fra NRF Retail´s Big Show 2018....

      Andre leser også
      NRF Retail´s Big Show 2018

      Microsoft-direktør: Forretningsverdi først - teknologi sist

      The State of Fashion 2018

      Slik utnytter du AI, bærekraft og outlets

      The State of Fashion 2018 retail trender

      De viktigste trendene motebutikker må kjenne

      Dynamics 365 for marketing
      TRANSFORMATIONTOOLS C/O DXC Technology
      +47 21 63 40 00
      Personopplysningspolicy