• Om TransformationTools
  • NO DK SE
  • Temaer
  • Manufacturing
  • Retail
Søk
    • Automasjon
    • Big Data & Analytics
    • Cloud
    • Endringsledelse
    • Internet of Things
    • IT-utvikling og løsninger
    • Persondata | GDPR
    • Sikkerhet
    Robotrådgiver Topdanmark machine learning kunstig intelligens

    Robotrådgiver hjelper forsikringsselskap med å vurdere bilskader

    Forsikringsselskap får hjelp fra en robotrådgiver til å vurdere skader og omfang og hva en reparasjon vil koste. Les hvordan kunstig intelligens hjelper til.

    5G future factory

    5G, IoT og AI gir perfekt teknologistorm i fabrikkene

    5G, internettilkoblede sensorer og kunstig intelligens gir en perfekt storm, mener Telenor. Les hvordan Telenor tester ut de tre teknologiene for å skape fremtidens fabrikker og produksjon.

    Patrick Waldemar, Telenor

    5G blir grunnmuren i fremtidens fabrikk

    5G byr på helt nye muligheter, sammenlignet med dagens mobilnett. Telenor leder et europeisk forskningsprosjekt som undersøker 5G i fremtidens fabrikker. Les om det nye nettverket som nå testes ut.

    Les flere artikler om Automasjon
    Artificial Intelligence in Europa and Norway - kunstig intelligens i Norge

    Kunstig intelligens er her – men hvor langt er vi egentlig kommet?

    Hvor langt er vi kommet med kunstig intelligens i Norge? Hvilke teknologier bruker vi? Og hvordan står vi i forhold til andre land? En ny rapport gir svar.

    Robotrådgiver Topdanmark machine learning kunstig intelligens

    Robotrådgiver hjelper forsikringsselskap med å vurdere bilskader

    Forsikringsselskap får hjelp fra en robotrådgiver til å vurdere skader og omfang og hva en reparasjon vil koste. Les hvordan kunstig intelligens hjelper til.

    5G future factory

    5G, IoT og AI gir perfekt teknologistorm i fabrikkene

    5G, internettilkoblede sensorer og kunstig intelligens gir en perfekt storm, mener Telenor. Les hvordan Telenor tester ut de tre teknologiene for å skape fremtidens fabrikker og produksjon.

    Les flere artikler om Big Data & Analytics
    5G future factory

    5G, IoT og AI gir perfekt teknologistorm i fabrikkene

    5G, internettilkoblede sensorer og kunstig intelligens gir en perfekt storm, mener Telenor. Les hvordan Telenor tester ut de tre teknologiene for å skape fremtidens fabrikker og produksjon.

    Patrick Waldemar, Telenor

    5G blir grunnmuren i fremtidens fabrikk

    5G byr på helt nye muligheter, sammenlignet med dagens mobilnett. Telenor leder et europeisk forskningsprosjekt som undersøker 5G i fremtidens fabrikker. Les om det nye nettverket som nå testes ut.

    Grundfos iSolutions

    Kunstig intelligens endrer Grundfos fra produksjonsbedrift til tjenesteleverandør

    Hvordan bruker produksjonsvirksomheter kunstig intelligens? Les hvordan Grundfos bruker maskinlæring, IoT og Big Data til å selge water-as-a-service.

    Les flere artikler om Cloud
    Artificial Intelligence in Europa and Norway - kunstig intelligens i Norge

    Kunstig intelligens er her – men hvor langt er vi egentlig kommet?

    Hvor langt er vi kommet med kunstig intelligens i Norge? Hvilke teknologier bruker vi? Og hvordan står vi i forhold til andre land? En ny rapport gir svar.

    Gol sambruksstasjon og døgnhvileplass Digibygg Statens vegvesen

    Digitalt bygg på Gol

    Norges første papirløse byggeprosjekt er akkurat ferdigstilt. Nå flytter Statens Vegvesen inn i Gol trafikkstasjon. Les hva Statsbygg lærte av prosjektet.

    5G future factory

    5G, IoT og AI gir perfekt teknologistorm i fabrikkene

    5G, internettilkoblede sensorer og kunstig intelligens gir en perfekt storm, mener Telenor. Les hvordan Telenor tester ut de tre teknologiene for å skape fremtidens fabrikker og produksjon.

    Les flere artikler om Endringsledelse
    5G future factory

    5G, IoT og AI gir perfekt teknologistorm i fabrikkene

    5G, internettilkoblede sensorer og kunstig intelligens gir en perfekt storm, mener Telenor. Les hvordan Telenor tester ut de tre teknologiene for å skape fremtidens fabrikker og produksjon.

    Patrick Waldemar, Telenor

    5G blir grunnmuren i fremtidens fabrikk

    5G byr på helt nye muligheter, sammenlignet med dagens mobilnett. Telenor leder et europeisk forskningsprosjekt som undersøker 5G i fremtidens fabrikker. Les om det nye nettverket som nå testes ut.

    Grundfos iSolutions

    Kunstig intelligens endrer Grundfos fra produksjonsbedrift til tjenesteleverandør

    Hvordan bruker produksjonsvirksomheter kunstig intelligens? Les hvordan Grundfos bruker maskinlæring, IoT og Big Data til å selge water-as-a-service.

    Les flere artikler om Internet of Things
    Artificial Intelligence in Europa and Norway - kunstig intelligens i Norge

    Kunstig intelligens er her – men hvor langt er vi egentlig kommet?

    Hvor langt er vi kommet med kunstig intelligens i Norge? Hvilke teknologier bruker vi? Og hvordan står vi i forhold til andre land? En ny rapport gir svar.

    Robotrådgiver Topdanmark machine learning kunstig intelligens

    Robotrådgiver hjelper forsikringsselskap med å vurdere bilskader

    Forsikringsselskap får hjelp fra en robotrådgiver til å vurdere skader og omfang og hva en reparasjon vil koste. Les hvordan kunstig intelligens hjelper til.

    Gol sambruksstasjon og døgnhvileplass Digibygg Statens vegvesen

    Digitalt bygg på Gol

    Norges første papirløse byggeprosjekt er akkurat ferdigstilt. Nå flytter Statens Vegvesen inn i Gol trafikkstasjon. Les hva Statsbygg lærte av prosjektet.

    Les flere artikler om IT-utvikling og løsninger
    Gartner Mike Harris ITxpo

    Gartner: De viktigste teknologitrendene for 2019

    Gartner har plukket ut de ti strategisk viktigste teknologitrendene for 2019. I den andre av to artikler får du de fem siste IT-trendene.

    Satya Nadella Microsoft Dynamics GDPR compliant

    Skyplattformer gir GDPR-frykt

    Microsoft understreker at Dynamics 365 vil følge EUs nye personvernforordning, GDPR.

    Big Data

    Hvor stort er egentlig Big Data?

    Hva er Big Data? Hvor stort er Big Data? Hvor stor plass tar Big Data? Big Data er vanskelig å definere, men her kan du lese om de fire karaktertrekkene ved Big Data.

    Les flere artikler om Persondata | GDPR
    Grundfos iSolutions

    Kunstig intelligens endrer Grundfos fra produksjonsbedrift til tjenesteleverandør

    Hvordan bruker produksjonsvirksomheter kunstig intelligens? Les hvordan Grundfos bruker maskinlæring, IoT og Big Data til å selge water-as-a-service.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehande-len, får du om du leser videre.

    Gartner Mike Harris ITxpo

    Gartner: De viktigste teknologitrendene for 2019

    Gartner har plukket ut de ti strategisk viktigste teknologitrendene for 2019. I den andre av to artikler får du de fem siste IT-trendene.

    Les flere artikler om Sikkerhet
    • Datadrevet produksjon
    • Digital omstilling
    • Prosessoptimering
    • Roboter
    • Supply Chain Management
    Prosjektorientert produksjon industri

    Sensorer gjør industrien smartere

    Nettilkoblede sensorer sammen med Big Data, gjør både produsenter og produkter smartere. Med IoT, datainnsamling og -analyse, øker produktets verdi, noe som igjen løfter både topp- og bunnlinje.

    Gol sambruksstasjon og døgnhvileplass Digibygg Statens vegvesen

    Digitalt bygg på Gol

    Norges første papirløse byggeprosjekt er akkurat ferdigstilt. Nå flytter Statens Vegvesen inn i Gol trafikkstasjon. Les hva Statsbygg lærte av prosjektet.

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk industri 4.0

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk

    Industri 4.0-teknologier forandrer produksjonsbedrifter. Danfoss Drives er i ferd med å bygge fremtidens fabrikk. Les om hva den inneholder.

    Les flere artikler om Datadrevet produksjon
    Prosjektorientert produksjon industri

    Sensorer gjør industrien smartere

    Nettilkoblede sensorer sammen med Big Data, gjør både produsenter og produkter smartere. Med IoT, datainnsamling og -analyse, øker produktets verdi, noe som igjen løfter både topp- og bunnlinje.

    Gol sambruksstasjon og døgnhvileplass Digibygg Statens vegvesen

    Digitalt bygg på Gol

    Norges første papirløse byggeprosjekt er akkurat ferdigstilt. Nå flytter Statens Vegvesen inn i Gol trafikkstasjon. Les hva Statsbygg lærte av prosjektet.

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk industri 4.0

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk

    Industri 4.0-teknologier forandrer produksjonsbedrifter. Danfoss Drives er i ferd med å bygge fremtidens fabrikk. Les om hva den inneholder.

    Les flere artikler om Digital omstilling
    Prosjektorientert produksjon industri

    Sensorer gjør industrien smartere

    Nettilkoblede sensorer sammen med Big Data, gjør både produsenter og produkter smartere. Med IoT, datainnsamling og -analyse, øker produktets verdi, noe som igjen løfter både topp- og bunnlinje.

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk industri 4.0

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk

    Industri 4.0-teknologier forandrer produksjonsbedrifter. Danfoss Drives er i ferd med å bygge fremtidens fabrikk. Les om hva den inneholder.

    Dansand digital foregangsbedrift med automatisering

    Digital foregangsbedrift: Dansand konsoliderte ved hjelp av automatisering

    Automatisering har brakt Dansand langt foran konkurrentene. Les hvordan sandprodusenten gjorde det og få tre råd om digitalisering fra en digital foregangsbedrift.

    Les flere artikler om Prosessoptimering
    Prosjektorientert produksjon industri

    Sensorer gjør industrien smartere

    Nettilkoblede sensorer sammen med Big Data, gjør både produsenter og produkter smartere. Med IoT, datainnsamling og -analyse, øker produktets verdi, noe som igjen løfter både topp- og bunnlinje.

    Gol sambruksstasjon og døgnhvileplass Digibygg Statens vegvesen

    Digitalt bygg på Gol

    Norges første papirløse byggeprosjekt er akkurat ferdigstilt. Nå flytter Statens Vegvesen inn i Gol trafikkstasjon. Les hva Statsbygg lærte av prosjektet.

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk industri 4.0

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk

    Industri 4.0-teknologier forandrer produksjonsbedrifter. Danfoss Drives er i ferd med å bygge fremtidens fabrikk. Les om hva den inneholder.

    Les flere artikler om Roboter
    Prosjektorientert produksjon industri

    Sensorer gjør industrien smartere

    Nettilkoblede sensorer sammen med Big Data, gjør både produsenter og produkter smartere. Med IoT, datainnsamling og -analyse, øker produktets verdi, noe som igjen løfter både topp- og bunnlinje.

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk industri 4.0

    Danfoss Drives bygger fremtidens fabrikk

    Industri 4.0-teknologier forandrer produksjonsbedrifter. Danfoss Drives er i ferd med å bygge fremtidens fabrikk. Les om hva den inneholder.

    Lantmännen Unibake standardisering

    Lantmännen Unibake øker konkurransekraften med standardisering

    Lantmännen Unibake er i dag et av verdens største bakerikonsern. Nå har konsernet standardisert forretningsprosessene og styrket konkurranseevnen betraktelig.

    Les flere artikler om Supply Chain Management
    • Omnichannel
    • Marketing
    • Enabling employees
    • E-commerce
    • Kundelojalitet
    • IT-utvikling og løsninger
    • Kundeopplevelse
    • Retailtrends
    Managed Services Retail

    Managed Services gir detaljhandelen minst 6 fordeler

    Vet du hvilke fordeler du kan oppnå med Managed Services i detaljhandelen? I denne artikkelen gir EGs ekspert seks gode råd.

    Avensia Johan Sommar Unified Commerce

    Slik lykkes du med markedsplattformer og en sømløs kundeopplevelse

    Hva skal til om man skal lykkes med markedsplattformer og sømløs kundeopplevelse? Les vårt intervju med Johan Sommar, Avensias ekspert på Unified Commerce hvor han deler til beste tips.

    Detaljhandelen: Slik får du en pangstart på 2019

    Detaljhandel: Få en god start på året

    Detaljhandel: Hvordan skal butikkene arbeide for å få en god start på året? EGs retailekspert gir her tre gode råd som hjelper deg til å lykkes.

    Les flere artikler om Omnichannel
    Managed Services Retail

    Managed Services gir detaljhandelen minst 6 fordeler

    Vet du hvilke fordeler du kan oppnå med Managed Services i detaljhandelen? I denne artikkelen gir EGs ekspert seks gode råd.

    Detaljhandelen: Slik får du en pangstart på 2019

    Detaljhandel: Få en god start på året

    Detaljhandel: Hvordan skal butikkene arbeide for å få en god start på året? EGs retailekspert gir her tre gode råd som hjelper deg til å lykkes.

    Adobes markedsdirektør, Imran Afzal

    Slik halverer du antallet sure kunder

    Det engelske mobilselskapet BT har ved hjelp av data forbedret kundeopplevelsen og halvert antallet henvendelser. Få tipsene til hvordan du kan få færre sure kunder her.

    Les flere artikler om Marketing
    Managed Services Retail

    Managed Services gir detaljhandelen minst 6 fordeler

    Vet du hvilke fordeler du kan oppnå med Managed Services i detaljhandelen? I denne artikkelen gir EGs ekspert seks gode råd.

    Detaljhandelen: Slik får du en pangstart på 2019

    Detaljhandel: Få en god start på året

    Detaljhandel: Hvordan skal butikkene arbeide for å få en god start på året? EGs retailekspert gir her tre gode råd som hjelper deg til å lykkes.

    Lars-Erik Rasmussen, Greens Engros

    Digitalisering ga grønn vekst

    Digitalisering ga vekst hos grønnsakshandeler Greens Engros. Les hvordan Lars-Erik Rasmussen brukte digitalisering for å gi en bedre kunde- og kjøpsopplevelse.

    Les flere artikler om Enabling employees
    Kinesisk nyttår  Detaljhandel  Adyen

    Derfor bør nordisk handel satse på kinesisk nyttår

    Hvorfor bør nordiske detaljhandlere satse på kinesiske shoppingfenomer som kinesisk nyttår? Les hva Adyen-sjef Tobias Lindh svarer.

    Managed Services Retail

    Managed Services gir detaljhandelen minst 6 fordeler

    Vet du hvilke fordeler du kan oppnå med Managed Services i detaljhandelen? I denne artikkelen gir EGs ekspert seks gode råd.

    Avensia Johan Sommar Unified Commerce

    Slik lykkes du med markedsplattformer og en sømløs kundeopplevelse

    Hva skal til om man skal lykkes med markedsplattformer og sømløs kundeopplevelse? Les vårt intervju med Johan Sommar, Avensias ekspert på Unified Commerce hvor han deler til beste tips.

    Les flere artikler om E-commerce
    BYOD

    11 trinn til sikker håndtering av BYOD

    Vil du implementere BYOD, men opprettholde et høyt IT-sikkerhetsnivå? Her er 11 trinn du må gjennomføre.

    Fordele og gevinster ved BYOD

    Fordeler og gevinster ved BYOD

    Få et oversikt over fordeler og ulemper ved å tillate BYOD i din virksomhet.

    BYOD

    Bakgrunn: Bring Your Own Device

    BYOD (Bring your own device) blir mer og mer utbredt både internasjonalt og i Danmark.

    Les flere artikler om Kundelojalitet
    Kinesisk nyttår  Detaljhandel  Adyen

    Derfor bør nordisk handel satse på kinesisk nyttår

    Hvorfor bør nordiske detaljhandlere satse på kinesiske shoppingfenomer som kinesisk nyttår? Les hva Adyen-sjef Tobias Lindh svarer.

    Managed Services Retail

    Managed Services gir detaljhandelen minst 6 fordeler

    Vet du hvilke fordeler du kan oppnå med Managed Services i detaljhandelen? I denne artikkelen gir EGs ekspert seks gode råd.

    Avensia Johan Sommar Unified Commerce

    Slik lykkes du med markedsplattformer og en sømløs kundeopplevelse

    Hva skal til om man skal lykkes med markedsplattformer og sømløs kundeopplevelse? Les vårt intervju med Johan Sommar, Avensias ekspert på Unified Commerce hvor han deler til beste tips.

    Les flere artikler om IT-utvikling og løsninger
    Kinesisk nyttår  Detaljhandel  Adyen

    Derfor bør nordisk handel satse på kinesisk nyttår

    Hvorfor bør nordiske detaljhandlere satse på kinesiske shoppingfenomer som kinesisk nyttår? Les hva Adyen-sjef Tobias Lindh svarer.

    Managed Services Retail

    Managed Services gir detaljhandelen minst 6 fordeler

    Vet du hvilke fordeler du kan oppnå med Managed Services i detaljhandelen? I denne artikkelen gir EGs ekspert seks gode råd.

    Avensia Johan Sommar Unified Commerce

    Slik lykkes du med markedsplattformer og en sømløs kundeopplevelse

    Hva skal til om man skal lykkes med markedsplattformer og sømløs kundeopplevelse? Les vårt intervju med Johan Sommar, Avensias ekspert på Unified Commerce hvor han deler til beste tips.

    Les flere artikler om Kundeopplevelse
    Data driver supermarkedets hylder

    Data driver butikk-hyllene

    Globalisering og digitale kunder skaper høye krav til effektiv styring av forsyningskjeden. Data er svaret, mener en professor.

    Vigtig viden øger salg og bekæmper svind

    Viktig kunnskap øker salg og bekjemper svinn

    Et stort antall butikk-kjeder har allerede en vellykket erfaring med å analysere data om kunder og prosesser i jakten på en effektiv drift av butikken

    Big Data

    1/5 av medarbeidernes tid går til å finne informasjon de allerede har

    Big data er fylt opp med muligheter – men den menneskelige hjernen er ikke en analytisk motor.

    Les flere artikler om Retailtrends
    • Temaer
      • Automasjon
      • Big Data & Analytics
      • Cloud
      • Endringsledelse
      • Internet of Things
      • IT-utvikling og løsninger
      • Persondata | GDPR
      • Sikkerhet
    • Manufacturing
      • Datadrevet produksjon
      • Digital omstilling
      • Prosessoptimering
      • Roboter
      • Supply Chain Management
    • Retail
      • Omnichannel
      • Marketing
      • Enabling employees
      • E-commerce
      • Kundelojalitet
      • IT-utvikling og løsninger
      • Kundeopplevelse
      • Retailtrends
      • Om TransformationTools
      • NO DK SE
      • TransformationTools - inspirasjon til digital transformasjon
      • Slik skal du IKKE legge opp et lojalitetsprogram
      • 02. mai 2017

      Slik skal du IKKE legge opp et lojalitetsprogram

      I denne artikkelen ser vi nærmere på den andre siden av medaljen: Hva må du unngå for å oppnå ønskede resultater av lojalitetskampanjen? Les videre for å finne ut hvilke fem ting du ikke skal gjøre.

      Fallgropene du skal unngå
      Author Redaktionen
      Om Redaktionen

      Transformation Tools er en uavhengig fagportal med det formålet at man ønsker å øke takten i selskap og bedrifters digitale transformasjon. Portalen sponses av IT-konsernet EG A/S. Synspunkter som uttrykkes på Transformation Tools er ikke nødvendigvis EG's.

      Har du spørsmål til redaksjonen, eller ønsker du å bidra med et synspunkt, er du alltid velkommen for å sende en e-post til vår redaktør Leif Håvar Kvande på lehkv@transformationtools.no.

      Kontakt og følg Redaktionen

      Utvalgte artikler

      Uoverskuelige informasjon inneholder skjulte forbedringer

      Av: Redaktionen

      Uoverskuelige informationer indeholder skjulte forbedringer

      1/5 av medarbeidernes tid går til å finne informasjon de allerede har

      Av: Redaktionen

      Big Data

      Adm. Dir. for REMA`s nye innkjøpsapp: Ledelsen må ha den digitale verdenen i fingrene

      Av: Redaktionen

      Vigo

      Se alle artikler av Redaktionen

      Du har allerede hørt hvilke fem ting du skal gjøre for å bygge et vellykket lojalitetsprogram. Hva må du unngå for å oppnå ønskede resultater av lojalitetskampanjen?

      Unngå å belønne bare transaksjoner

      Lojalitet trenger ikke å være begrenset til kjøp. Tenk på hvem kundene er og hva som motiverer dem, og prøv å engasjere dem på ulike måter. Gi poeng i bytte mot handlinger som gir deg fordeler uten at kundene må betale for det. Det kan for eksempel være å skrive omtaler, reklamere på sosiale medier eller skaffe nye kunder. Ved å belønne kunder som anbefaler dine produkter, takker du samtidig lojale brukere, får nye potensielle kunder og effektiv muntlig reklame for din merkevare.

      Ikke gjør det for vanskelig å oppnå en belønning

      Lag et belønningssystem som er fristende, men som samtidig kan innløses innenfor en rimelig tidsramme. Hele poenget ved å opprette et lojalitetsprogram er å skape økt engasjement og få kunder til å komme tilbake – ingen vil delta i et lojalitetsprogram som er altfor komplisert eller tidkrevende, eller hvis belønningene ikke er verdt innsatsen.
      Marriott Rewards, lojalitetsklubben til hotellet ved samme navn, ble nylig kåret til det beste hotellprogrammet i USA fordi det er en “relativt enkel måte å opptjene gratis hotellnetter og andre fordeler på.”
      I den andre enden av skalaen finner vi kosmetikkfirmaet Sephoras lojalitetsprogram Beauty Insider, som regnes som kroneksempelet på hvordan et lojalitetsprogram ikke skal legges opp. Her må kundene handle for 100 dollar før de får en belønning – som attpåtil bare er en vareprøve på et skjønnhetsprodukt – et slikt produkt som du får med på kjøpet i andre kosmetikkbutikker. Ønsker du å oppnå lojale kunder, må du være en Marriott og ikke en Sephora.

      Unngå å begrense belønningene til rabatter og verdikuponger

      Belønningene trenger ikke å være i form av rabatter, verdikuponger eller gratisartikler. Tenk kreativt: Hva slags belønninger, som ikke har med penger å gjøre, tror du at kundene vil sette pris på? Digitale fordeler (for eksempel tilgang til ekstra informasjon på nettstedet ditt), tidlig tilgang til produkter, invitasjoner til spesialarrangementer som for eksempel produktlanseringer?
      Mange suksessrike firmaer betrakter sine lojalitetskampanjer som en del av merkevaren og bruker dem til å gi kundene en bedre totalopplevelse. Dette omfatter, men er ikke begrenset til:

      • Utvidede returrettigheter til kvalifiserte medlemmer (den amerikanske forhandleren av forbrukerelektronikk, Best Buy, tilbyr denne fordelen til sine mest lojale kunder)
      • Prioritert behandling (noen flyselskaper tilbyr oppgraderte seter og prioritert ombordstigning til personer som reiser mye)
      • Lavere terskel for gratis frakt (nettgiganten Amazons lojalitetsprogram, Prime, tilbyr dette til sine klubbmedlemmer)

      Ikke glem å opprettholde kontakten

      Forrige uke anbefalte vi at du holder øye med kundenes kjøpshistorikk. Bruk Intel til å tilpasse tilbud og kommunikasjon, deriblant skreddersydde tilbud, påminnelser vedrørende rabatter som kanskje er i ferd med å utløpe og oppdateringer om status for medlemskap.
      Hvis du ikke er i stand til å samle inn og analysere opplysninger om kundenes kjøpsmønstre, bør du ikke spamme klubbmedlemmene med irrelevante tilbud: Hold deg heller til konkrete meldinger vedrørende medlemskap, generelt salg og arrangementer.

      Ikke vær redd for å gjøre endringer i programmet

      Betrakt programmet som et utviklingsprosjekt og vær beredt til å endre struktur og belønninger underveis. Det avgjørende er at programmet alltid er lønnsomt og at det innebærer fordeler både for deg og klubbmedlemmene. Følg med på kundenes skiftende behov og smak, og juster programmet regelmessig for å sikre fornøyde og engasjerte kunder over tid.

       

      Kilde: LS Retail, 3. september 2015

      • Del
      TRANSFORMATIONTOOLS C/O EG NORGE A/S
      +47 61 18 90 00
      Personopplysningspolicy