Powered by DXC Technology
  • Om TransformationTools
  • NO DK SE
  • Temaer
  • Manufacturing
  • Retail
Søk
    • Automasjon
    • Big Data & Analytics
    • Cloud
    • Endringsledelse
    • Internet of Things
    • IT-utvikling og løsninger
    • Persondata | GDPR
    • Sikkerhet
    Teknologi

    Nye teknologier leverer konkurransefortrinn

    Hvordan kan selskaper oppnå innovasjon med virtuell og utvidet virkelighet? Hvilken verdi kan droner tilføre? Og hva med kunstig intelligens? Få svarene her.

    CIO teknologi

    Nye teknologier enhver CIO bør kjenne til

    Hvilke nye teknologier bør enhver CIO kjenne til? Få svarene her.

    Teknologiens superhelte

    Kjenner du til teknologiens superhelter?

    Digitale plattformer bygges raskt ved hjelp av teknologiens superhelter. Hvem er de og hva slags superkrefter har de? Bli kjent med dem her.

    Les flere artikler om Automasjon
    Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations for Retail

    Styrk din detaljhandelsvirksomhet med AI i skyen

    Et modulbasert detaljhandelssystem for kunstig intelligens hjelper deg med å komme tettere på kundene, gir mye funksjonalitet utenfor boksen og oppdateres automatisk.

    Teknologi

    Nye teknologier leverer konkurransefortrinn

    Hvordan kan selskaper oppnå innovasjon med virtuell og utvidet virkelighet? Hvilken verdi kan droner tilføre? Og hva med kunstig intelligens? Få svarene her.

    AI

    Gartner spår fremtiden for AI-teknologier

    Gartner forutser 5 områder hvor bedriftsledere må utnytte kunstig intelligens strategisk for å få fart på digitale forretningsinitiativer.

    Les flere artikler om Big Data & Analytics
    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Cloud

    Skyen kommer til sin rett

    Skyen gir ny fleksibilitet til høyeffektive databehandlingsmiljøer.

    Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations for Retail

    Styrk din detaljhandelsvirksomhet med AI i skyen

    Et modulbasert detaljhandelssystem for kunstig intelligens hjelper deg med å komme tettere på kundene, gir mye funksjonalitet utenfor boksen og oppdateres automatisk.

    Les flere artikler om Cloud
    Cyber extortion

    Cyber-utpressingen kommer nærmere

    Kriminelle har fått mange nye muligheter til utpressing via nettet, fordi de digitale enhetene nå er en del av hverdagen vår. Hvilke mottiltak har bedriftene?

    CIO

    Kjære CIO: Hvorfor endringsagenter er dine viktigste medhjelpere

    Digitaliseringen handler først og fremst om å endre kulturer. Derfor må en CIO først og fremst alliere seg med endringsagenter.

    Digital mindset

    Ruste seg med riktig digital tankegang

    Det finnes ikke noe magisk kurs eller eksamen du kan ta som beviser at nå er du digital. Det handler om hvordan du forholder deg til det skiftende økonomiske og teknologiske landskapet.

    Les flere artikler om Endringsledelse
    Teknologi

    Nye teknologier leverer konkurransefortrinn

    Hvordan kan selskaper oppnå innovasjon med virtuell og utvidet virkelighet? Hvilken verdi kan droner tilføre? Og hva med kunstig intelligens? Få svarene her.

    CIO teknologi

    Nye teknologier enhver CIO bør kjenne til

    Hvilke nye teknologier bør enhver CIO kjenne til? Få svarene her.

    Teknologiens superhelte

    Kjenner du til teknologiens superhelter?

    Digitale plattformer bygges raskt ved hjelp av teknologiens superhelter. Hvem er de og hva slags superkrefter har de? Bli kjent med dem her.

    Les flere artikler om Internet of Things
    Cyber extortion

    Cyber-utpressingen kommer nærmere

    Kriminelle har fått mange nye muligheter til utpressing via nettet, fordi de digitale enhetene nå er en del av hverdagen vår. Hvilke mottiltak har bedriftene?

    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    CIO

    Kjære CIO: Hvorfor endringsagenter er dine viktigste medhjelpere

    Digitaliseringen handler først og fremst om å endre kulturer. Derfor må en CIO først og fremst alliere seg med endringsagenter.

    Les flere artikler om IT-utvikling og løsninger
    GDPR EU personvernlov Jan Sandtrø

    Hard Brexit gir GDPR-trøbbel

    Forlater England EU uten avtale, såkalt hard Brexit, kan man ikke lenger overføre personopplysninger til UK. Det får store konsekvenser for bedrifter med engelsk forretning. Her får du fem råd.

    Gartner Mike Harris ITxpo

    Gartner: De viktigste teknologitrendene for 2019

    Gartner har plukket ut de ti strategisk viktigste teknologitrendene for 2019. I den andre av to artikler får du de fem siste IT-trendene.

    Satya Nadella Microsoft Dynamics GDPR compliant

    Skyplattformer gir GDPR-frykt

    Microsoft understreker at Dynamics 365 vil følge EUs nye personvernforordning, GDPR.

    Les flere artikler om Persondata | GDPR
    Cyber extortion

    Cyber-utpressingen kommer nærmere

    Kriminelle har fått mange nye muligheter til utpressing via nettet, fordi de digitale enhetene nå er en del av hverdagen vår. Hvilke mottiltak har bedriftene?

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Blockchain

    Utarbeide en blokkjede-strategi for bedriften

    Bedrifter vurderer i større grad blokkjede-teknologi for å forbedre sikkerheten og åpenheten rundt transaksjoner, men det krever riktig strategi.

    Les flere artikler om Sikkerhet
    • Datadrevet produksjon
    • Digital omstilling
    • Prosessoptimering
    • Roboter
    • Supply Chain Management
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Business Central Finance & Operations

    ERP til produksjonen: Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics 365 Finance & Operations

    Hva er forskjellen på Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Finance & Operations? Hvordan kan de styrke produksjonen din? Få svarene her.

    Les flere artikler om Datadrevet produksjon
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Kontra-Industriell

    Kontra-Industriell Revolusjon

    Vi vitner en Kontra-Industriell revolusjon. Immateriell eiendom utgjør nå grunnlag for verdiskaping. Les mer om revolusjonens opprinnelse og konsekvenser her.

    Les flere artikler om Digital omstilling
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Business Central Finance & Operations

    ERP til produksjonen: Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics 365 Finance & Operations

    Hva er forskjellen på Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Finance & Operations? Hvordan kan de styrke produksjonen din? Få svarene her.

    Les flere artikler om Prosessoptimering
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Intelligent produktion

    Utfordringer med smart tilkoblet produksjon

    Omstilling fra et tradisjonelt samlebånd til smart tilkoblet produksjon er svære greier for en virksomhet. Her er noen av risikoene mange bedrifter møter når de prøver å gjennomføre dette.

    Les flere artikler om Roboter
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Business Central Finance & Operations

    ERP til produksjonen: Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics 365 Finance & Operations

    Hva er forskjellen på Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Finance & Operations? Hvordan kan de styrke produksjonen din? Få svarene her.

    Les flere artikler om Supply Chain Management
    • Omnichannel
    • Marketing
    • Enabling employees
    • E-commerce
    • Kundelojalitet
    • IT-utvikling og løsninger
    • Kundeopplevelse
    • Retailtrends
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    POS Clienteling

    Clienteling: hva det er, og hvorfor du trenger det i detaljhandelen

    Clienteling sørger for at den personlige kontakten er tilbake i butikkene. Det betyr at når kundene ønsker praktisk assistanse, kan medarbeiderne dine tilby det.

    Slik selger du til moderne forbrukere

    Slik selger du til moderne forbrukere

    Salget øker hvis du gir moderne forbrukere uavhengighet, mening og hjertelag. Se hva det betyr og hvordan du kan gi dem det.

    Les flere artikler om Omnichannel
    Retail

    Fremtiden til detaljhandel

    Hvilke endringer vil kreves av detaljhandelen fremover? Les her for en veiledning til moderne detaljhandel.

    WMS-platform retail

    5 tips: Slik velger du WMS-plattform for detaljhandelen

    Det kan være en lang og vanskelig prosess å velge og implementere riktig WMS-plattform for detaljhandelen. Her får du 5 tips til å treffe riktig.

    Marketing Dynamics 365

    Slik styrkes marketing din med Dynamics 365

    Tilpass markedsføringen! Dynamics 365 for Marketing er et effektivt verktøy som henter ut all bedriftens data og gir kundene en perfekt og personlig kundeopplevelse.

    Les flere artikler om Marketing
    SaaS

    Fem grunner til hvorfor enhver detaljhandler bør velge SaaS

    SaaS (Programvare som Tjeneste) tilbyr fordeler uten like for moderne detaljhandel. Her er fem gode grunner til hvorfor du bør innføre SaaS.

    Retail machine learning

    Teknologi-begrep enhver moderne detaljhandler bør kunne.

    Med nyskapende teknologi følger nye begreper. Her er en innføring i betydningen og bruksområdene til de mest sentrale begrepene du som detaljhandler bør kunne.

    POS Clienteling

    Clienteling: hva det er, og hvorfor du trenger det i detaljhandelen

    Clienteling sørger for at den personlige kontakten er tilbake i butikkene. Det betyr at når kundene ønsker praktisk assistanse, kan medarbeiderne dine tilby det.

    Les flere artikler om Enabling employees
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Retail machine learning

    Teknologi-begrep enhver moderne detaljhandler bør kunne.

    Med nyskapende teknologi følger nye begreper. Her er en innføring i betydningen og bruksområdene til de mest sentrale begrepene du som detaljhandler bør kunne.

    Les flere artikler om E-commerce
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Les flere artikler om Kundelojalitet
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Les flere artikler om IT-utvikling og løsninger
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Les flere artikler om Kundeopplevelse
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    SaaS

    Fem grunner til hvorfor enhver detaljhandler bør velge SaaS

    SaaS (Programvare som Tjeneste) tilbyr fordeler uten like for moderne detaljhandel. Her er fem gode grunner til hvorfor du bør innføre SaaS.

    Les flere artikler om Retailtrends
    • Temaer
      • Automasjon
      • Big Data & Analytics
      • Cloud
      • Endringsledelse
      • Internet of Things
      • IT-utvikling og løsninger
      • Persondata | GDPR
      • Sikkerhet
    • Manufacturing
      • Datadrevet produksjon
      • Digital omstilling
      • Prosessoptimering
      • Roboter
      • Supply Chain Management
    • Retail
      • Omnichannel
      • Marketing
      • Enabling employees
      • E-commerce
      • Kundelojalitet
      • IT-utvikling og løsninger
      • Kundeopplevelse
      • Retailtrends
      • Om TransformationTools
      • NO DK SE
      • TransformationTools - inspirasjon til digital transformasjon
      • Misfornøyde kunder er digitaliseringens bakside
      • 22. januar 2018
      • Endringsledelse
      • IT-utvikling og løsninger
      • Kundelojalitet
      • Kundeopplevelse

      Misfornøyde kunder er digitaliseringens bakside

      Unngå at digitalisering øker avstanden til kundene

      hvordan gi bedre kundeopplevelse med digitalisering

      Dårlig service: Mange kunder opplever at bedrifters digitalisering gir dårlig brukergrensesnitt og treg teknologi. Foto: Carina Andreasson, Mostphotos / Rickard Kilström

      Author Redaktionen
      Om Redaktionen

      Transformation Tools er en uavhengig fagportal med det formålet at man ønsker å øke takten i selskap og bedrifters digitale transformasjon. Portalen sponses av IT-konsernet EG A/S. Synspunkter som uttrykkes på Transformation Tools er ikke nødvendigvis EG's.

      Har du spørsmål til redaksjonen, eller ønsker du å bidra med et synspunkt, er du alltid velkommen for å sende en e-post til vår redaktør Leif Håvar Kvande på lehkv@transformationtools.no.

      Kontakt og følg Redaktionen

      Utvalgte artikler

      Uoverskuelige informasjon inneholder skjulte forbedringer

      Av: Redaktionen

      Uoverskuelige informationer indeholder skjulte forbedringer

      Adm. Dir. for REMA`s nye innkjøpsapp: Ledelsen må ha den digitale verdenen i fingrene

      Av: Redaktionen

      Vigo

      BYOD skal prioriteres på det strategiske nivået

      Av: Redaktionen

      Bring Your Own Device

      Se alle artikler av Redaktionen

      Digitalisering kan gi bedre kundeopplevlser, men når ytelsene kommer tettere på kundene, for eksempel d selvbetjening, vokser ofte avstanden til kundene. Det viser Svenskt Kvalitetsindex store forbrukerundersøkelse.

       

      Svenskt Kvalitetsindex (SKI) har fulgt store kundegruppers tilpasning til ny teknologi over en lang periode. Undersøkelsen viser at skal man lykkes med å digitalisere grensesnittet mot kundene og samtidig gi bedre kundeopplevelse, må man jobbe mer med å danne relasjoner. Gjør man ikke det, vokser avstanden til kunden – med dårligere kundetilfredshet som resultat.

      Mange virksomheter forstår ikke dette, viser SKI.

      Et viktig forretningskritisk spørsmål alle bedrifter må stille er: Har vi kontroll over våre kunderelasjoner når vi går i gang med digitalisering?

      For når flere tjenester automatiseres og blir kundebetjente på alt fra nettbrett og mobiltelefoner til biler kjøleskap, vokser kundens følelse av å være langt fra bedriften.

      Dette kaller SKI den "mørke siden av digitaliseringen"; mange tjenester har aldri vært så tilgjengelige som nå. Likevel føler kundene seg  ensomme og forlatt av sine leverandører.

      Et aspekt som blir stadig viktigere i digitaliseringens tidsalder er viktigheten av å ha et godt omdømme og "image". De siste ti årene har dette vært den primære drivkraften til kundetilfredshet i Sverige.

      Mangelen på personlige relasjoner, menneskelige møter, fysisk tilstedeværelse gjør at man blir mer påvirket av utenforstående faktorer. Negativ medieomtale, for eksempel, senker kundetilfredsheten hos bankkundene som har et anonymt forhold til banken, viser SKI.

      En teleoperatør som oppgir sine gode kundeevalueringer, får høy score i SKI, selv om selskapet ikke har en bemannet servicedesk. Bedrifter som er synlige og tilgodeser lokalmiljøet, oppfattes som selskaper som tar større samfunnsansvar.

      Nærhet skaper også kundetilfredshet, men mange virksomheter famler rundt i mørket, ifølge SKI.

       

      Digitalisering og barrierer

      For store grupper av befolkningen er bedrifters digitalisering det samme som vanskelig og upålitelig teknologi – ikke brukervennlighet og nærhet.

      Her halter mange selskaper i utviklingens baktropp. Grunnen er at digitalisering fortsatt i stor grad er et IT-prosjekt, fremfor drevet fra et kunde- og brukerperspektiv.

      Rundt 2010, da bankerne introduserte nettbanker i Sverige, var tekniske tjenester en viktig faktor for kundetilfredsheten. I dag er teknologien den parameteren som har aller minst betydning for kundetilfredsheten.

      SKIs målinger viser tydelig at selskapenes image og personlige service er viktigere drivere enn deres tekniske løsninger. Det er viktigere å være annerledes og skille seg ut enn å være teknologisk helt i front.

       

      Hva gir tilfredse kunder?

      SKIs konklusjon er at det mer enn noen gang er nødvendig å forstå hva som fører til kundetilfredshet og -lojalitet. Hva har de suksessfulle selskapene gjort rett?

      Dette kjennetegner selskaper med høy kundetilfredshet, ifølge SKI:

      • Måler, følger opp og treffer beslutninger basert på faktiske data.
      • Tar endrede signaler fra kundene på alvor og er innstilt på et høyt endringstempo.
      • Driver digitaliseringen ut fra et kundeperspektiv og kombinerer det digitale med det nære, personlige og lokale.

      Høy kundetilfredshet er med andre ord ikke et spørsmål om flaks, men er resultat av systematisk, langsiktig og hardt arbeid med både personlige og digitale møter med kunden. I teorien er dette innlysende, i praksis er det ikke like selvsagt.

       

      Teknologi løser ikke alt

      Digitalisering er utvilsomt en stor mulighet, men utviklingen har også en mørk side. Her må man ikke være naiv eller ukritisk. Ny teknologi gir ikke svaret på alt. Historien er full av eksempler på virksomheter som definerte sin egen virkelighet, mente de forsto kundene og markedet, reagerte for sent, undervurderte endringene og derfor forsvant.

       

      Artikkelen er laget i samarbeid med Svenskt Kvalitetsindex og ble først publisert av Dagens Samhälle.

      • Del

      Utnytt de digitale forretningsmulighetene

      Meld deg opp til våre nyheter fra DXC Technology, og få strategisk inspirasjon samt konkrete forslag til hvordan din virksomhet best utnytter de digitale mulighetene - direkte i din innboks.


      Hos DXC har vi spennende tilbud og nyheter om våre produkter, løsninger og tjenester, som vi vil orientere deg om via e-mail. Vi bruker dine opplysninger til å forutsi hva du kan være interessert i. Vi behandler dine data med respekt, og du kan lese om vår databehandling på vår side om privatlivspolitikk.

       

      Når du forplikter deg til DXCs databehandling gir du samtidig DXC muligheten til å markedsføre skreddersydd innhold til deg. Databehandling gir DXC mulighet til å bruke dine opplysninger til å levere det mest relevante innholdet og opplevelser fra våre websider. Denne tillatelsen kan trekkes tilbake når som helst. For flere opplysninger om hvordan informasjonen brukes, se DXC's privatlivspolitikk.

      Handlekurv, fremtidens retail detaljhandel
      Artikkel

      Kjøpe her? Eller hjemme?

      Kan du møte kundenes nye krav til levering, personlig tilbud og service, belønninger og opplevelser. Les hvordan du holder tritt med kundene og blir bedre enn konkurrentene?...

      • IT-utvikling og løsninger
      • E-commerce
      • Retailtrends
      Alex Nielsen digitalisering av Herning Folkeblad
      Artikkel

      Bruker de digitale drivere for å nå morgendagens avislesere

      Les hvordan Mediehuset Herning Folkeblad utnytter de digitale trendene for å levere lokalnytt til dagens og fremtidens lesere....

      • CxO
      • CEO
      • CIO
      • Endringsledelse
      • IT-utvikling og løsninger
      GDPR - ingen grund til panik. Persondataordningen
      ERP-ekspert Bo Hjort Christensen Microsoft Dynamics 365
      Artikkel

      Aner konturene av fremtidens ERP

      ERP-ekspert Bo Hjort Christensen aner konturene av fremtidens ERP-system og mener Microsoft har utviklet forretningssystemet Dynamics raskere enn kunder og konkurrenter har holdt tritt med....

      • Toppledelse
      • Big Data & Analytics
      • Endringsledelse
      • IT-utvikling og løsninger
      • Cloud
      Finn din strategiske digitaliseringspartner
      Artikkel

      ERP-ekspert: Slik velger du riktig teknologipartner

      Microsoft Dynamics 365 fører til store endringer for IT-partnerne. Fremover blir de beste en strategisk digitaliseringspartner, mener ERP-ekspert Bo Hjort Christensen....

      • Toppledelse
      • Endringsledelse
      • IT-utvikling og løsninger
      Andre leser også
      Cash flow analytics

      Sannferdig kontantstrømanalyse på sekunder med kunstig intelligens

      Finn din strategiske digitaliseringspartner

      ERP-ekspert: Slik velger du riktig teknologipartner

      Alibaba netthandel mobilhandel

      Den kinesiske ehandelskjempen Alibaba vokser ut av Kina

      IT outsourcing
      TRANSFORMATIONTOOLS C/O DXC Technology
      +47 21 63 40 00
      Personopplysningspolicy