Powered by DXC Technology
  • Om TransformationTools
  • NO DK SE
  • Temaer
  • Manufacturing
  • Retail
Søk
    • Automasjon
    • Big Data & Analytics
    • Cloud
    • Endringsledelse
    • Internet of Things
    • IT-utvikling og løsninger
    • Persondata | GDPR
    • Sikkerhet
    Teknologi

    Nye teknologier leverer konkurransefortrinn

    Hvordan kan selskaper oppnå innovasjon med virtuell og utvidet virkelighet? Hvilken verdi kan droner tilføre? Og hva med kunstig intelligens? Få svarene her.

    CIO teknologi

    Nye teknologier enhver CIO bør kjenne til

    Hvilke nye teknologier bør enhver CIO kjenne til? Få svarene her.

    Teknologiens superhelte

    Kjenner du til teknologiens superhelter?

    Digitale plattformer bygges raskt ved hjelp av teknologiens superhelter. Hvem er de og hva slags superkrefter har de? Bli kjent med dem her.

    Les flere artikler om Automasjon
    Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations for Retail

    Styrk din detaljhandelsvirksomhet med AI i skyen

    Et modulbasert detaljhandelssystem for kunstig intelligens hjelper deg med å komme tettere på kundene, gir mye funksjonalitet utenfor boksen og oppdateres automatisk.

    Teknologi

    Nye teknologier leverer konkurransefortrinn

    Hvordan kan selskaper oppnå innovasjon med virtuell og utvidet virkelighet? Hvilken verdi kan droner tilføre? Og hva med kunstig intelligens? Få svarene her.

    AI

    Gartner spår fremtiden for AI-teknologier

    Gartner forutser 5 områder hvor bedriftsledere må utnytte kunstig intelligens strategisk for å få fart på digitale forretningsinitiativer.

    Les flere artikler om Big Data & Analytics
    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Cloud

    Skyen kommer til sin rett

    Skyen gir ny fleksibilitet til høyeffektive databehandlingsmiljøer.

    Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations for Retail

    Styrk din detaljhandelsvirksomhet med AI i skyen

    Et modulbasert detaljhandelssystem for kunstig intelligens hjelper deg med å komme tettere på kundene, gir mye funksjonalitet utenfor boksen og oppdateres automatisk.

    Les flere artikler om Cloud
    CIO

    Kjære CIO: Hvorfor endringsagenter er dine viktigste medhjelpere

    Digitaliseringen handler først og fremst om å endre kulturer. Derfor må en CIO først og fremst alliere seg med endringsagenter.

    Digital mindset

    Ruste seg med riktig digital tankegang

    Det finnes ikke noe magisk kurs eller eksamen du kan ta som beviser at nå er du digital. Det handler om hvordan du forholder deg til det skiftende økonomiske og teknologiske landskapet.

    Cloud

    Skyen kommer til sin rett

    Skyen gir ny fleksibilitet til høyeffektive databehandlingsmiljøer.

    Les flere artikler om Endringsledelse
    Teknologi

    Nye teknologier leverer konkurransefortrinn

    Hvordan kan selskaper oppnå innovasjon med virtuell og utvidet virkelighet? Hvilken verdi kan droner tilføre? Og hva med kunstig intelligens? Få svarene her.

    CIO teknologi

    Nye teknologier enhver CIO bør kjenne til

    Hvilke nye teknologier bør enhver CIO kjenne til? Få svarene her.

    Teknologiens superhelte

    Kjenner du til teknologiens superhelter?

    Digitale plattformer bygges raskt ved hjelp av teknologiens superhelter. Hvem er de og hva slags superkrefter har de? Bli kjent med dem her.

    Les flere artikler om Internet of Things
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    CIO

    Kjære CIO: Hvorfor endringsagenter er dine viktigste medhjelpere

    Digitaliseringen handler først og fremst om å endre kulturer. Derfor må en CIO først og fremst alliere seg med endringsagenter.

    Digital mindset

    Ruste seg med riktig digital tankegang

    Det finnes ikke noe magisk kurs eller eksamen du kan ta som beviser at nå er du digital. Det handler om hvordan du forholder deg til det skiftende økonomiske og teknologiske landskapet.

    Les flere artikler om IT-utvikling og løsninger
    GDPR EU personvernlov Jan Sandtrø

    Hard Brexit gir GDPR-trøbbel

    Forlater England EU uten avtale, såkalt hard Brexit, kan man ikke lenger overføre personopplysninger til UK. Det får store konsekvenser for bedrifter med engelsk forretning. Her får du fem råd.

    Gartner Mike Harris ITxpo

    Gartner: De viktigste teknologitrendene for 2019

    Gartner har plukket ut de ti strategisk viktigste teknologitrendene for 2019. I den andre av to artikler får du de fem siste IT-trendene.

    Satya Nadella Microsoft Dynamics GDPR compliant

    Skyplattformer gir GDPR-frykt

    Microsoft understreker at Dynamics 365 vil følge EUs nye personvernforordning, GDPR.

    Les flere artikler om Persondata | GDPR
    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Blockchain

    Utarbeide en blokkjede-strategi for bedriften

    Bedrifter vurderer i større grad blokkjede-teknologi for å forbedre sikkerheten og åpenheten rundt transaksjoner, men det krever riktig strategi.

    Er ledelsen den største trusselen mot IT-sikkerheten?

    Er ledelsen den største trusselen mod IT-sikkerheten?

    Den aller største trusselen mot IT-sikkerheten kan være ledelsen. Les hvorfor her.

    Les flere artikler om Sikkerhet
    • Datadrevet produksjon
    • Digital omstilling
    • Prosessoptimering
    • Roboter
    • Supply Chain Management
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Business Central Finance & Operations

    ERP til produksjonen: Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics 365 Finance & Operations

    Hva er forskjellen på Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Finance & Operations? Hvordan kan de styrke produksjonen din? Få svarene her.

    Les flere artikler om Datadrevet produksjon
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Kontra-Industriell

    Kontra-Industriell Revolusjon

    Vi vitner en Kontra-Industriell revolusjon. Immateriell eiendom utgjør nå grunnlag for verdiskaping. Les mer om revolusjonens opprinnelse og konsekvenser her.

    Les flere artikler om Digital omstilling
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Business Central Finance & Operations

    ERP til produksjonen: Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics 365 Finance & Operations

    Hva er forskjellen på Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Finance & Operations? Hvordan kan de styrke produksjonen din? Få svarene her.

    Les flere artikler om Prosessoptimering
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Intelligent produktion

    Utfordringer med smart tilkoblet produksjon

    Omstilling fra et tradisjonelt samlebånd til smart tilkoblet produksjon er svære greier for en virksomhet. Her er noen av risikoene mange bedrifter møter når de prøver å gjennomføre dette.

    Les flere artikler om Roboter
    Smart factory

    Koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen

    Produsenter har mye å vinne på å koble den smarte fabrikken til kundeopplevelsen.

    Smart factory

    Kan smarte fabrikker forbedre kundeopplevelsen?

    Smarte fabrikker aktivert av Industri 4.0 kan utnytte fordelene ved tilkoblede, intelligente systemer for å endre kundeopplevelsen.

    Business Central Finance & Operations

    ERP til produksjonen: Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics 365 Finance & Operations

    Hva er forskjellen på Dynamics 365 Business Central og Dynamics 365 Finance & Operations? Hvordan kan de styrke produksjonen din? Få svarene her.

    Les flere artikler om Supply Chain Management
    • Omnichannel
    • Marketing
    • Enabling employees
    • E-commerce
    • Kundelojalitet
    • IT-utvikling og løsninger
    • Kundeopplevelse
    • Retailtrends
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    POS Clienteling

    Clienteling: hva det er, og hvorfor du trenger det i detaljhandelen

    Clienteling sørger for at den personlige kontakten er tilbake i butikkene. Det betyr at når kundene ønsker praktisk assistanse, kan medarbeiderne dine tilby det.

    Slik selger du til moderne forbrukere

    Slik selger du til moderne forbrukere

    Salget øker hvis du gir moderne forbrukere uavhengighet, mening og hjertelag. Se hva det betyr og hvordan du kan gi dem det.

    Les flere artikler om Omnichannel
    Retail

    Fremtiden til detaljhandel

    Hvilke endringer vil kreves av detaljhandelen fremover? Les her for en veiledning til moderne detaljhandel.

    WMS-platform retail

    5 tips: Slik velger du WMS-plattform for detaljhandelen

    Det kan være en lang og vanskelig prosess å velge og implementere riktig WMS-plattform for detaljhandelen. Her får du 5 tips til å treffe riktig.

    Marketing Dynamics 365

    Slik styrkes marketing din med Dynamics 365

    Tilpass markedsføringen! Dynamics 365 for Marketing er et effektivt verktøy som henter ut all bedriftens data og gir kundene en perfekt og personlig kundeopplevelse.

    Les flere artikler om Marketing
    SaaS

    Fem grunner til hvorfor enhver detaljhandler bør velge SaaS

    SaaS (Programvare som Tjeneste) tilbyr fordeler uten like for moderne detaljhandel. Her er fem gode grunner til hvorfor du bør innføre SaaS.

    Retail machine learning

    Teknologi-begrep enhver moderne detaljhandler bør kunne.

    Med nyskapende teknologi følger nye begreper. Her er en innføring i betydningen og bruksområdene til de mest sentrale begrepene du som detaljhandler bør kunne.

    POS Clienteling

    Clienteling: hva det er, og hvorfor du trenger det i detaljhandelen

    Clienteling sørger for at den personlige kontakten er tilbake i butikkene. Det betyr at når kundene ønsker praktisk assistanse, kan medarbeiderne dine tilby det.

    Les flere artikler om Enabling employees
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Retail machine learning

    Teknologi-begrep enhver moderne detaljhandler bør kunne.

    Med nyskapende teknologi følger nye begreper. Her er en innføring i betydningen og bruksområdene til de mest sentrale begrepene du som detaljhandler bør kunne.

    Les flere artikler om E-commerce
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Les flere artikler om Kundelojalitet
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Les flere artikler om IT-utvikling og løsninger
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Unngå julekrasj

    Tre tips som kan redde julehandelen din

    "Sørg alltid for å ha utstyr som fungerer" og to andre gode råd som redder din nettbutikk eller fysiske butikk fra å krasje under presset fra julehandelen, får du om du leser videre.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    Les flere artikler om Kundeopplevelse
    Julehandelen detailhandel retail

    Retaileksperten: 6 tips før julehandelen

    Julehandelen: Hva må detaljhandelen tenke over for å lykkes? Retailekspert Anders Trege deler sine beste tips.

    Gjør kalr for Black Friday

    Slik lykkes du med Black Friday

    Er du teknologisk klar for årets store kjøpefest? Retailekspert Anders Trege gir deg fem tips før Black Friday.

    SaaS

    Fem grunner til hvorfor enhver detaljhandler bør velge SaaS

    SaaS (Programvare som Tjeneste) tilbyr fordeler uten like for moderne detaljhandel. Her er fem gode grunner til hvorfor du bør innføre SaaS.

    Les flere artikler om Retailtrends
    • Temaer
      • Automasjon
      • Big Data & Analytics
      • Cloud
      • Endringsledelse
      • Internet of Things
      • IT-utvikling og løsninger
      • Persondata | GDPR
      • Sikkerhet
    • Manufacturing
      • Datadrevet produksjon
      • Digital omstilling
      • Prosessoptimering
      • Roboter
      • Supply Chain Management
    • Retail
      • Omnichannel
      • Marketing
      • Enabling employees
      • E-commerce
      • Kundelojalitet
      • IT-utvikling og løsninger
      • Kundeopplevelse
      • Retailtrends
      • Om TransformationTools
      • NO DK SE
      • TransformationTools - inspirasjon til digital transformasjon
      • Tulip: Det hele starter med kundeinnsikt
      • 20. desember 2016
      • Supply Chain
      • IT-utvikling og løsninger
      • Supply Chain Management
      • Supply Chain Management
      • IT-utvikling og løsninger

      Tulip: Det hele starter med kundeinnsikt

      Dype, detaljerte og regelmessige målinger av kundebehov skal danne basis for den løpende utviklingen av alle parametre i verdikjeden som salg, innovasjon, supply chain/drift osv., sier Jørgen Skaarup, Vice President for supply chain og produksjon i Tulip.

      Jørgen Skaarup
      Author Redaktionen
      Om Redaktionen

      Transformation Tools er en uavhengig fagportal med det formålet at man ønsker å øke takten i selskap og bedrifters digitale transformasjon. Portalen sponses av IT-konsernet EG A/S. Synspunkter som uttrykkes på Transformation Tools er ikke nødvendigvis EG's.

      Har du spørsmål til redaksjonen, eller ønsker du å bidra med et synspunkt, er du alltid velkommen for å sende en e-post til vår redaktør Leif Håvar Kvande på lehkv@transformationtools.no.

      Kontakt og følg Redaktionen

      Utvalgte artikler

      Prosjektindustrien vinner på Big Data – Slik kommer du i gang

      Av: Redaktionen

      Big Data

      Data bevarer produksjonen i Danmark

      Av: Redaktionen

      Data bevarer produktion i Danmark

      Viktig kunnskap øker salg og bekjemper svinn

      Av: Redaktionen

      Vigtig viden øger salg og bekæmper svind

      Se alle artikler av Redaktionen

      Den kundesentrerte verdikjeden starter med målinger. Kundeorientering forutsetter at man lar seg måle og veie på alle bauger og kanter hos kundene. Og det skal skje fortløpende, slik at man hele tiden kan sjekke om man er på rett vei, og om de tiltakene man lanserer skaper de riktige effektene. Dette uttaler Jørgen Skaarup, som står i spissen for en av de store leverandørene av næringsmidler til den danske, nordiske og europeiske dagligvarehandelen, nemlig Tulip.

      «I Tulip har vi valgt å sette ut målingene hos våre danske og svenske kunder til en tredjepart. Tredjeparten måler hvert år våre kunders tilfredshet på en lang rekke dimensjoner. Det er viktig for oss å få regelmessige målinger og få dybde og detaljer med i målingene», forteller han og tilføyer:

      «Utviklingen hos kunder og konkurrenter går raskt, og vi må derfor hele tiden være frampå og sikre at vi leverer riktig service, kvalitet osv. Vi har også våre egne customer service managers som drar på besøk til kundene. De er blant annet trent i å spørre nærmere om våre supply chain-prestasjoner og undersøke om det er områder vi kan forbedre oss på. Det er svært mange parametre på gang i vår verdikjede, fra råvarer via produksjon til salg og levering, og det er mange knotter vi kan skru på».

      Det hele handler om forbedringer

      Tulips toppledelse møtes også årlig med de største kundene for å gjennomføre det Jørgen Skaarup kaller «en sanity check» av serviceytelsen. Er Tulips evne, service og leveranser i samsvar med kundenes behov og krav? Det handler om hele tiden å forbedre seg i de rette dimensjonene.

      Tulip har f.eks. opplevd de siste årene å gå fra å være ordreproduserende til å være lagerledende på det tyske markedet. Det er en konsekvens av nye, tøffe krav fra tyske dagligvarekjeder som gjør at Tulip blir nødt til å ha lagervarer parat for å innfri kundenes krav.

      «If you’re not measuring it, you’re only practicing», siterer Jørgen Skaarup den danske næringslivstoppen Jan Leschly. «Mitt råd til virksomheter og supply chain-funksjoner som vil arbeide med å kundesentrere verdikjeden, er å sette tall på kundetilfredsheten og spørre kundene både titt og ofte. Din kunde er det første leddet i kjeden, og det er her verdikjeden har sitt utgangspunkt».

      Sales and operations planning

      I tillegg til hyppige og grundige målinger av kundeønsker, anbefaler Jørgen Skaarup å styrke sales and operations planning-prosessen (S&OP). «Vi må kanskje levere en ordre på kjølevarer innen 72 timer. Det kan bare la seg gjøre hvis råvarer/halvfabrikata, emballasjer, produksjonskapasitet og bemanning er på plass, og den slags krever prognoser som blitt bearbeidet i en sales & operations planning-prosess. S&OP balanserer og avstemmer forventet etterspørsel med kapasitet i forsyningssystemet, så vi vet om og hvor vi skal opp- eller nedjustere maskiner, bemanning, innkjøp osv.

      Hvis Tulip skal leve opp til den avtalte leveringskvaliteten målt i OTIF (on time in full), kreves det tett samarbeid mellom kundeservice, salg og supply chain/produksjon. Det samarbeidet blir utført og operasjonalisert i S&OP-prosessen. OTIF skal «oversettes» og støttes av et sett av interne KPI-er som f.eks. måler «ut av fabrikk», «inn fra leverandør», kundereklamasjoner, leverandørreklamasjoner osv.

      Målingene skal sammenlignes

      Men hva skal det egentlig til for å få suksess med kundetilfredshetsmålinger? Tulips kundetilfredshetsmålinger blir utført av analysehuset Factum, som er spesialisert på dagligvaresektoren i Danmark. «Dagligvaresektoren er ekstremt dynamisk, og de store kjedenes krav til leveringskvalitet, prislønnsomhet, innsikt i produkter og markeder, leverandørenes reaksjonsevne og beslutningstempo er både tøffe og veldig skiftende», forteller direktør Jørgen Johansen fra Factum.

      Han fremhever derfor at det er avgjørende at virksomhetene har noen bransjemålinger eller benchmarks å sammenligne sine kundetilfredshetsmålinger med. «For det første må kundetilfredshetsundersøkelser selvfølgelig skape troverdighet hos kundene. De må derfor være nyanserte og være utformet slik at det er tydelig for kundene at leverandøren vet hva det handler om. Automater med røde og grønne knapper som står ved utgangen i et stormagasin, skaper f.eks. ikke den slags troverdighet. For det andre må resultatene fra undersøkelsens kunne måles opp mot noe, ellers gir det ikke mening».

      Mål bare hvis dere er klar til handling

      Jørgen Johansen fremhever en annen avgjørende faktor for suksess med kundetilfredshetsmålinger. Man kan først gi seg i kast med kundetilfredshetsundersøkelser hvis man er parat til å ta konsekvensene, gjøre bruk av dem og implementere endringer av atferd, systemer, prosesser osv. «Er undersøkelsen nice to have eller need to have? Foreligger det ryggstøtte fra ledelsen, og er virksomheten både klar til og i stand til å handle på bakgrunn av resultatene fra kundetilfredsundersøkelsen? Hvis nei, gir det ikke mening å foreta undersøkelser», forteller han.

      Jørgen Johansen peker for øvrig på følgende tendenser som Factum har observert i undersøkelser de siste årene:

      • Dagligvarekunder forventer at key account managers kan treffe raske beslutninger.
      • Det er en økende tendens til at siloene i virksomheter i høyere grad begynner å samarbeide.
      • Det er en voksende erkjennelse av at salg og supply chain må arbeide tettere sammen.
      • Prognoser og S&OP er hete temaer, og de skal generere salg.
      • En voksende erkjennelse hos kjedenes og leverandørenes logistikkfunksjoner av at et tettere samarbeid tilfører begge parter verdi.
      • Kundetilfredsundersøkelser er i dag primært kvantitative undersøkelser. Men det er en tendens til å supplere med kvalitative dybdeintervjuer som kan gi mer nyansert innsikt.
      • Del

      Utnytt de digitale forretningsmulighetene

      Meld deg opp til våre nyheter fra DXC Technology, og få strategisk inspirasjon samt konkrete forslag til hvordan din virksomhet best utnytter de digitale mulighetene - direkte i din innboks.


      Hos DXC har vi spennende tilbud og nyheter om våre produkter, løsninger og tjenester, som vi vil orientere deg om via e-mail. Vi bruker dine opplysninger til å forutsi hva du kan være interessert i. Vi behandler dine data med respekt, og du kan lese om vår databehandling på vår side om privatlivspolitikk.

       

      Når du forplikter deg til DXCs databehandling gir du samtidig DXC muligheten til å markedsføre skreddersydd innhold til deg. Databehandling gir DXC mulighet til å bruke dine opplysninger til å levere det mest relevante innholdet og opplevelser fra våre websider. Denne tillatelsen kan trekkes tilbake når som helst. For flere opplysninger om hvordan informasjonen brukes, se DXC's privatlivspolitikk.

       ERP Technology value matrix 2017
      Andre leser også
      S&OP: la den administrerende direktør sitte ved bordenden

      S&OP prosessen: La administrerende direktør sitte ved bordenden

      Hvem har egentlig ansvaret for digital transformasjon?

      Hvem har egentlig ansvaret for digital transformasjon?

      Sales & Operations planning blog 2 - TransformationTools

      Derfor er sales & operations planning så pokkers verdifullt

      Dynamics 365 for marketing
      TRANSFORMATIONTOOLS C/O DXC Technology
      +47 21 63 40 00
      Personopplysningspolicy